top of page
Search
  • Writer's pictureMarina Pešić

TЕБИ

Updated: Nov 26, 2020

О песми:

песма је настала из љубави према мојој православној вери, према Богу, према Исусу Христу. Моја вера је моја снага, не знам како бих могла да живим без ње и хвала бесконачно Господу што је увек био уз мене и што је пронашао пут до мог срца и свио гнездо у њему заувек.

Нисам одрасла у породици и генерално окружењу које је било окренуто Богу и религији, главни разлог је комунизам којим су погрешно задојене генерације и генерације. Никада нас нико није учио и навикао да идемо у цркву, да се молимо, да постимо, да верујемо у Бога, на веронауку нисмо ишли већ на грађанско васпитање.Што значи да је православље са сваког аспекта било некако несвесно и нехотице одстрањено из нашег одрастања. Али много ми је драго што сам Бога увек имала у себи и што је на крају Он победио све наведене „препреке“ до мене и то је можда једна од мојих највећих животних победа.

Желим свакоме да погледа дубоко у своје срце и пронађе Бога као што сам ја. Он од нас никада није одступио и нити ће јер нас воли бескрајно.

Бог је љубав а љубав је живот и без ње нема живота.



ТЕБИ

Многи ми кажу да се опустим, али ја Тебе видим у свему,

у мирисном цвету и летњој киши, када се смејем и када сузе крену.

И то је једино што ме теши у ова зла и опасна времена,

да ћемо се једног дана срести тамо где бола и суза нема.

Знам да све видиш, чујеш и знаш, и то много пре свакога од нас,

да Те понекад не разумемо и у путеве Твоје сумњамо,

али знај да се боримо свом снагом и душа и срца,

да будемо достојни да станемо пред Тебе кад оно престане да куца.

Оно што знам је да си увек био са мном,

да ме никада пустио ниси,

и када сам заслужила понор,

дао си ми крила и од кише заклон.

Сваке се ноћи помолим за оне које волим,

за оне који нису више са нама,

за оне за које се највише бојим,

и тражим опрост свакога дана.

А Твоја је и светлост и тама, свака травка и гора у планини,

свака птица што лети у јату, сваки човек што на Земљи живи.

И то је једино што ме теши у ова зла и опасна времена,

да никада од нас руке нећеш дићи, јер ће Твоја реч бити последња.







8 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page