top of page
Search
  • Writer's pictureMarina Pešić

Љубавна

Updated: Nov 26, 2020

Опис песме:

често преиспитујемо своје изборе, од маскаре коју купимо у дрогерији, до исхитрене грубе речи коју некоме упутимо. "Да ли сам требала? Шта ми је ово требало?Како да исправим?", су само једна од питања која прохујају у нама. Али највише се преиспитујемо баш онда када нам је све кристално јасно, зато што нам се не допада реалност коју живимо, па хоћемо да се заварамо још само мало и дамо времена том "погрешном избору" да нас додатно закопа. И онда се све доводи у питање, а глава је велика попут Еmpire State Building-a од силног размишљања.

Али ни један избор није погрешан ни случајан (зато сам га и ставила под наводнике) и доведе нас тачно тамо где треба да стигнемо и до спознаје о себи које нисмо ни били свесни а која је кључ боље верзије нас самих и оних који су прави за нас.


Љубавна

На мене никада не мислиш

и тешка срца то себи признајем,

а све најлепше чувам за тебе

и сваку сузу када те споменем.

Боли ме свака твоја рана,

пече ме свака твоја бол,

теши ме свака твоја нада

и само због тебе чека ме дно.

А то је само љубав,

теби ништа - мени све,

а то је само љубав,

и можда прође касније - ил’ пре.

А да ли само љубав толико траје и гребе у грудима?

Или је неко друго осећање, доступно само срећним људима?




0 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page