top of page
Search
  • Writer's pictureMarina Pešić

Коријени

Песму посвећујем мојим Црногорцима из Војводине чији су преци дошли колонизацијом из разних крајева Црне Горе у периоду од 1945 - 1948 године.

Од малена су ме учили колико је важно да никада не заборавим своје порекло, да се поносим оним што јесам и ја сам се увек поносила својим коренима.

Где год била, са киме год да сам причала то је једна од првих ствари коју спонтано провучем кроз разговор и ставим до знања.

Зато сам и добијала доста коментара типа: "Како ти можеш да се изјашњаваш као Црногорка а родила си се у Србији?"

Могу да се изјашњавам јер је моја породица родом из Црне Горе и да, изјашњаваћу се као Црногорка док имам ваздуха у плућима.


И само да се зна:

Србија је лева, а Црна Гора десна преткомора мога срца и једна без друге не иду никако.







0 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page