top of page
Search
  • Writer's pictureMarina Pešić

Калиси

Updated: Nov 26, 2020

О песми:

ово је мој омаж принцези Калиси, мајци змајева, Денерис Таргеријен из најпопуларније серије свих времена "Игра престола". Велика сам обожаватељка ове серије и на мене је Калиси оставила најјачи утисак, толико јак да не памтим када ме је неки женски фикциони карактер толико одушевио. Калиси је неко ко је претрпео велику неправду, а опет се попут феникса издигла и завладала над свима онима који су јој побили породицу и одузели оно што јој законски припада.

Да се разумемо, не подржавам разврат и вулгарности приказане у "Игри престола", сама Денерис је много тога нечасног урадила али на крају крајева, ко сам ја да судим њој(као лику серије) или било коме? Ама баш нико!

Просто сам прихватила лик такав какав јесте и заволела га кроз дуги низ година гледања серије.

House of Targaryen forever!


Kaлиси

Не иди тим ватрама на мене,

на огањ живи што пали све пред собом

и баш кад мислиш да се повлачим,

само хватам залет да завршим са тобом.


Нисам ја рођена да ми крв проливају,

док полужива лежим мучки да ме газе.

Чим станем на ноге нека се сакривају,

моје ће звери све да их поразе.


Док дишем бранићу оне које волим,

док ме има на њих сенка неће пасти никада,

никог се живог на свету не бојим

и вратићу царство које ми припада!





3 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page