top of page
Search
  • Writer's pictureMarina Pešić

Ђедо

Updated: Nov 26, 2020

Опис песме:

нему си ме оставио својим одласком..свесна сам да смрт за нас вернике није баук нити коначно одредиште, јер је Христ већ умро за свакога од нас, свесна сам да ти је Бог дао да толико дуго и поживиш са разлогом али опет..опет ми је тешко пала вест да те више нема.

Везала сам се за твоје речи и поуке, за твој мио глас када те чујем на ТВ преносу неке важне вести јер си све ово време и био тамо где треба уз свој народ без изговора и без страха од последица. Поносна сам што сам живела у времену Патријарха Павла и тебе драги мој Ђедо и трудићу се да Вас обојицу послушам у свему што сте нас учили цео свој век. Твој подвиг превазилази реалност јер си успео да разбудиш овај несрећни уснули народ без иједног зрна барута, да поведеш целу Црну Гору ка светлости и даш снаге људима против аветиња које су се накотиле. Нама у Србији си дао крила за наше "ратне игре" са ове стране Балкана и једнако те воле овде као и доле.

Иако те нисам упознала, иако те нисам никада видела oсећам те својим.

Нека ти Бог да вечни живот у свом царству и моли се са својим вечним другом Патријархом Павлом за нас што остасмо за Вама у раљама звери.

Ово је песма за тебе.

Збогом добри мој Ђедо.


Ђедо

Велики кад оду тмина наступи,

велики кад оду светло се изгуби.

Велики кад оду руке лед окује,

велики кад оду само зло царује.


Велики кад оду камен је на души,

велики кад оду цео свет се руши.

Велики кад оду сенке проговоре,

велики кад оду исуши се море.


Велики кад оду пламен срца завиори,

због њих да не одустанеш неки глас ти говори,

због свега онога за шта су се борили,

због свега што су за тебе створили.


Велики кад оду хуље се радују,

док лажним сузама народ заваравају

а Крст Часни на небу се приказује,

то нашег Ђеда Господ дочекује!



3 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page