top of page
Search
  • Writer's pictureMarina Pešić

Небо

Updated: Nov 26, 2020

О песми:

једне вечери сам седела на тераси и слушала Ерика Клептона и његову предивну баладу "Tears in Heaven". Песму је посветио свом покојном сину, који је погинуо када је имао само 4 године и он то никада није преболео. Дирнула ме је свака реч и тачно сам осетила његову тугу у сваком тону и ето..када су се његове "Сузе у Рају" завршиле - настало је моје Небо, без икаквог повода, без аутобиографског искуства, без сиљења да је напишем. И по ко зна који пут, Ерик Клептон је утврдио свој трон у реду мени најдражих уметника.

"Would you know my name, if I saw you in Heaven?"


Небо

Знам ја где си ти,

смешиш се горе на небу.

И знам колико ми

мало фали да сузе крену.

Лепо ти стоји то сунце у очима,

лепо ти стоје све боје на лицу,

лепо ми личиш на неког анђела

лепша си него све зоре што свићу.

Знам ја где си ти,

Смешиш се горе на небу

Чекам да дођеш ми,

да нам се погледи сретну.



6 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page