top of page
Search
  • Writer's pictureMarina Pešić

Луси

Updated: Nov 26, 2020

О песми:

посвећујем је мојој Луси, мојој златној мешанки, челичног погледа коју лудо волим.

Те 2018-те године планирали смо да купимо ротвајлера из једне чувене одгајивачнице у Земуну, одабрала сам штене које ми се допало, уштедела новац за њега али Луси је имала други план..

Тата и стриц су је пронашли иза куће, сакрила се код једног бурета , била је беба, можда је имала месец и по дана.

Сви смо се заљубили у њу на први поглед и од тада нам је као члан породице.

Дала сам јој име по познатој Холивудској глумици Луси Лу зато што ми је била преслатка онако пуфнаста и буцмаста,као бомбоница и не бих је мењала за десет расних паса ни за шта на свету!

Много смо постали искомплексирани расом, именом, потписом, марком и то преносимо и на друга жива бића која нису заслужила да их тако третирамо јер ништа вреднији није живот једног бишона од живота једног мешанца.

Те ноћи Луси је изабрала нас а не ми њу и ,како ја често говорим, премотала је игрицу!


Луси

Твоје миле очи ми срце топе,

а када ти се вратим са далеког пута,

полетиш у загрљај као да си дете

и мало нам је хиљаду земаљских минута.

Нисам очекивала тог топлог лета

да ће у нашу кућу жута лоптица да ушета,

да ћу те заволети за живот цео,

да бићеш најлепша куца коју свет је видео.

И кад ништа не кажем, знам да све разумеш,

а кораке моје на километар чујеш,

никоме се тако не обрадујеш,

и цео свет је мој кад ме шапицом помилујеш.

Волим што си храбра и што се никада не предаш,

што по моме срцу разиграно шеташ,

да оставиш трагове за сва времена, да била си ми важна,

да сам те бескрајно волела!




9 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page